Замовляючи доставку товару кур'єрською службою (Нова Пошта) - при отриманні обов'язково перевіряйте наявність всього товару згідно Вашого замовлення, а так само його зовнішній вигляд (цілісність заводської упаковки, фасадів і скляних елементів (дзеркала) на: відколи, тріщини, подряпини ...) всі замовлення перевіряються нашими співробітниками, і співробітниками «Нової пошта», при відправці. Також всі посилки страхуються, і перевізник несе повну відповідальність за доставку посилки до Вас неушкодженою. У разі пошкодження товару, або неповної комплектації - необхідно скласти акт (претензію) в присутності співробітника компанії перевізника. Обов'язково повідомте нам про те, що трапилося з будь-якого номеру з розділу контакти. Якщо дефекти або неповна комплектація, були помічені пізніше, перевізник в компенсації може відмовити
Замовляючи доставку товару нашим транспортом або «самовивезення» - при отриманні обов'язково перевіряйте наявність всього товару згідно бланка замовлення, а так само його зовнішній вигляд (цілісність заводської упаковки, фасадів і скляних елементів (дзеркала) на: відколи, тріщини, подряпини ...) У разі пошкодження товару, або неповної комплектації - необхідно обов'язково повідомити кур'єру і зв'язатися з нами за допомогою одного номеру з розділу контакти
ВАЖЛИВО: при замовленні враховуйте розмір своїх і міжповерхових дверних прорізів, а також габарити бажаної моделі меблів
Будь ласка, збережіть всю упаковку і документи, надані нашою компанією
Доставка і оплата інтернет-магазину Meblita
Поради, перш ніж оформити замовлення:
1. Уважно прочитайте всі умови доставки, оплати, гарантії і повернення.
2. Переконайтеся, що двері вашого будинку і квартири не вже 80 см для того, щоб занести меблі.
3. Пам'ятайте, що в & nbsp; відповідність до законодавства України, ВИ МОЖЕТЕ пред'явити претензії з ТОВАРУ ВИКЛЮЧНО ДО ПОВНОГО ПЕРЕДАЧІ ЙОГО ВАМ & mdash; оглядайте покупку відразу, в присутності експедитора. & nbsp;