Гарантія та повернення

При отриманні товару

Перед тим, як прийняти товар, Вам потрібно виконати кілька обов'язкових дій для того, щоб у вас була можливість повернути товар:

- Бути присутнім при прийомі товару особисто або передати це право своєму представнику; - Оглянути зовнішній вигляд і цілісність фабричної упаковки; - Оглянути всі скляні елементи (в тому числі і дзеркала) на предмет цілісності (відколи, тріщини, подряпини і т.д.); - Оглянути всі фасади, на предмет різних дефектів (подряпини, відколи й т.д.); - Перевірити комплектацію товару, колір, наповнення, кількість і т.д. згідно бланка замовлення. Заміну перерахованих вище деталей вам доведеться заплатити самим, якщо ви вирішите зробити це вже після прийняття товару; - Зберегти всі документи, надані Вам нашою компанією.

 

Тільки після того, як ви переконалися в належній якості та стані доставлених товарів, підписуйте акт прийому передачі. В іншому випадку зв'яжіться з нами по одному з вказаних телефонів, і наш гарантійний відділ допоможе вирішити ситуацію, що склалася.

Повернення товару

Ми діємо на підставі закону про захист прав споживачів, який дає вам можливість повернути товар протягом 14 днів з дня покупки. Повернути товар ви можете тільки за умови збереження його товарного вигляду і споживчих властивостей. В цьому випадку ми повернемо Вам всю вартість замовлення за винятком витрат на доставку (підйом і складання меблів). Для цього вам знадобиться документ пошти (накладну), де вказана дата видачі посилки.

Відповідно до статті 9 «Закону про захист прав споживача», Ви маєте право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки при дотриманні наступних умов:

- Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, інших пошкоджень; - Товар не збирався і не монтувався, а також збережено його товарний вигляд; - Збережена в цілості упаковка товару і всі її компоненти; - Збережена комлектация товару, ярлики, інструкції і заводське маркування; - Пред'явлено товарний чек або накладна, що підтверджують факт купівлі товару в нашому магазині; - Для повернення грошей споживач повинен мати при собі паспорт. Повернення грошей можливе в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, протягом максимум 7 днів; - Вартість транспортних послуг з повернення товару дорівнює вартості доставки і оплачується покупцем.

 

Поверненню не підлягають наступні товари:

- Товари, які виконувалися під замовлення, а не привозилися зі складу; - знижені в ціні товари; - Зібрані або пошкоджені після покупки товари; - Товари, у яких не збережена упаковка або заводські бірки / наклейки; - Товари, у яких закінчився гарантійний термін; - Товари з випадковими ушкодженнями і дефектами, заподіяними клієнтом або третьою особою під час вивантаження та збирання; - Виріб пошкоджено в результаті стихійних лих (природних явищ); - Товари з ушкодженнями, які виникли внаслідок недбалого ставлення або недотримання правил експлуатації (недотримання температурного режиму, надмірне навантаження, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження).

 

Дані умови не обмежують законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України.
Компанія здійснює свою діяльність відповідно до чинного законодавства України, зокрема, Законом України «Про захист прав споживачів» в редакції від 15 грудня 1993 року № 3682-XII з наступними змінами та доповненнями та Правилами продажу товарів на замовлення та вдома у покупців ( затверджено наказом Міністерства зовнішніх економічних зв'язків і торгівлі України від 29.03.99г. №199).


Рекламація товарів:

При виникненні проблем з якістю товару, (механічні пошкодження окремих частин), будь ласка, зв'яжіться з нашим менеджером для швидкого вирішення цієї проблеми. Виконання претензій по рекламації і недокомплектації здійснюється протягом 3-5-ти днів. Гарантійне обслуговування здійснюється тільки при пред'явленні товарного чека і при дотриманні споживачем умов експлуатації та зберігання товару.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- Природний знос або вичерпання ресурсу; - Випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом або третьою особою); - Пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, надмірне навантаження, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження); - Пошкодження, викликані використанням товару з порушенням правил експлуатації конкретно даного виробу.


Правила експлуатації м'яких меблів:

- Розміщуйте дивани на рівній площині, щоб уникнути перекосу каркаса; - Періодично змащуйте вузли механізмів які труться; - Дотримуйтесь рекомендовані вагові навантаження; навантаження на дно білизняного ящика не повинна перевищувати 10 кг, на підлокітник - 20 кг; - Використовуйте пилосос і спеціальні засоби по догляду за меблевою тканиною; - Бережіть виріб від потрапляння вологи та тривалого впливу прямих сонячних променів; - Дотримуйтеся рекомендованого температурного (від + 18 ° С до + 35 ° С) і вологості режимів (від 40% до 60%).


Правила експлуатації корпусних меблів

- Рекомендована температура повітря в приміщенні + 18-25 ° С, а відносна вологість близько 50-70%.

- Не слід встановлювати корпусні меблі ближче, ніж на 1 метр від джерел тепла та опалювальних приладів. Також слід уникати впливу прямих сонячних променів на меблі.

- Збірку меблів потрібно проводити відповідно до схем складання. Для складання складних виробів слід залучати кваліфікованих складальників.

- При експлуатації меблів не потрібно застосовувати надмірних зусиль для відкриття дверей і висувних ящиків. Їх правильна робота здійснюється регулюванням петель або змазкою направляючих рейок.

- Намагатися не допускати механічних пошкоджень поверхні меблів і її конструктивних елементів.

- Транспортувати меблі потрібно тільки в розібраному вигляді.

Поради по догляду та чищення корпусних меблів

При догляді за декоративним і робочим покриттями слід застосовувати тільки призначені для цього чистячі і поліруючі засоби. Пропонуємо Вашій увазі приклади:

Ламіновані поверхні корпусних меблів

Ламінована ДСП є вологостійким матеріалом, тому її можна протирати вологою тканиною. Єдине - потрібно стежити, щоб волога під час такого прибирання не потрапляла в стики меблів, які не захищені полімерним покриттям. Крім загальних умов догляду, можливе використання полиролей для пластиків.


Дерев'яні поверхні корпусних меблів (також покриті натуральним шпоном)

Зовнішній вигляд дерев'яних виробів змінюється не тільки з-за клімату і часу, але і через поганий догляд. Дерев'яні меблі варто протирати м'якою тканиною, змоченою і добре вичавленою перед застосуванням. Після закінчення чищення ретельно протирайте сухою тканиною мокрі ділянки.

 

Корпусні меблі зі скляними поверхнями

В першу чергу, потрібно пам'ятати, що скляні поверхні крихкі і можуть розбитися від удару. Для чищення таких поверхонь застосовуйте спеціальні засоби для скляних виробів. Не використовуйте абразивні засоби при чищенні.

 

Корисна профілактика

Під впливом часу меблі можуть почати скрипіти, а відкриття дверей або ящиків утруднити. Їх якісна і довгострокова робота забезпечується своєчасним регулюванням петель або змазкою направляючих рейок. Різьбові з'єднання необхідно періодично підтягувати.


Гарантія по матраців

За гарантією ремонту або заміні підлягає тільки та частина матраца, в якій був виявлений дефект. Якщо весь матрац був визнаний дефектним, то він підлягає обміну. Протягом гарантійного терміну всі дефекти усуваються безкоштовно, якщо вони виникли з вини «Виробника».

 

Гарантія поширюється на:

Пружинний блок, який вийшов з ладу;

-Дефекти матраца в вигляді западин, якщо їх розмір перевищує 30 мм по глибині (незначні поглиблення на поверхні матраца за формою тіла не є дефектом).

 

Гарантія не поширюється на:

  1. Чехол матраца;
  2. Структурні деформації, які виникли через використання неякісної основи;
  3. Недовольство щодо комфорту матраца;
  4. Висоту матраца. «Виробник» гарантує наявність і високу якість наповнювачів, вказаних в специфікаціях на етикетці матраца. Висота матраца може варіюватися в межах плюс-мінус 10 мм, що може бути викликано допусками в розмірах використовуваних матеріалів і технологією виготовлення. Для того щоб виміряти висоту матраца, необхідно помістити його на рівну поверхню і покласти на матрац рейок. Висотою матраца буде відстань від рівній поверхні до рейки;
  5. Невідповідність обивки матраца;
  6. Впадіни від тіла (глибиною менше 30 мм);
  7. Матрас, який був пошкоджений в результаті використання не за призначенням;
  8. Використання матраца споживачем за медичними показниками (в тому числі на прояв алергічної реакції у споживача);
  9. Інші випадки порушення правил експлуатації матраца.

 

Звернення по гарантії і терміни гарантії:

- Виробник залишає за собою право вносити зміни в конструкцію виробу, які підвищують його якість і експлуатаційні характеристики, за умови збереження характеристик без додаткового повідомлення. - У разі виявлення дефектів, що підлягають усуненню по гарантії, покупець повинен звернутися в магазин, в якому був придбаний матрац. - Для пред'явлення претензій покупець повинен мати при собі товарний і касовий чеки магазину, які підтверджують покупку матраца. Якщо ви відрізали етикетку, її також необхідно пред'явити. - Гарантійний талон повинен містити наступну інформацію: назва виробу, модель, артикул, дата продажу, печатка торгового представника і підпис продавця. - Гарантійний термін на матраци становить 18 місяців з дня продажу.


Правила експлуатації матраців

Суворо заборонено:

- Попадання води і хімічних реактивів на внутрішній блок матраца;

- Тривале перебування під впливом високої температури (в тому числі розміщення матраца біля нагрівальних приладів і відкритого вогню);

- Стрибати на поверхні матраца;

- Згинати матрац, як по ширині, так і по довжині;

- Використовувати матрац в якості меблів для сидіння;

Не варто класти матрац:

- На ліжко менше за розмірами, ніж матрац;

- На ліжко з основою з панцирної сітки;

- На основу, ширина якої перевищує 120 см і яка не має при цьому центральної опори;

- На основу з ламелей, відстань між якими більше, ніж 65 мм.

Важливо знати, що:

- Ідеальною основою для матраца вважається рівна жорстка поверхня;

- Якщо ваш матрац лежить на основі з ламелей, відстань між якими більше, ніж 65 мм, це істотно скорочує термін його використання;

- Новий матрац після зняття з нього фабричної упаковки може мати запах (в зв'язку з герметичністю упаковки), який з часом зникає;

- Для досягнення максимального ефекту матеріалу Memory Foam рекомендується використовувати матрац при температурі навколишнього середовища не нижче 20 ° С;

- Для максимального терміну експлуатації міні-матраца, рекомендується перевертати його кожні півроку з положення голова - ноги.

Зверніть увагу, що:

- Чохол матраців колекцій Sleep & Fly, Sleep & Fly Organic, Sleep & Fly Uno, Doctor Health, American Dream, Take & Go - незнімний. Для повної хімчистки вироби рекомендується залучати професійні клінінгові компанії, які беруть на себе відповідальність за збереження всіх матеріалів в належному вигляді. Рекомендована екстракційна чистка (розчином PH 3-6 одиниць). У разі, якщо чохол втрачає свій зовнішній вигляд і функціональні властивості, «Виробник» не несе за це відповідальність.

- Матраци колекцій Sleep & Fly Uno і American Dream Sleep & Fly Organic, Sleep & Fly, Take & Go, Evolution, Doctor Health, Herbalis Kid рекомендується перевертати кожні півроку з положення голова - ноги.

 

/assets/cache/images/71b5921eaa10b482eaf89eb52420314b.png Швидка доставка Доставка по всій Україні
/assets/cache/images/71b5921eaa10b482eaf89eb52420314b.png Асортимент товару Тільки актуальні товари
/assets/cache/images/71b5921eaa10b482eaf89eb52420314b.png Гарантія виробника Заміна неякісного товару
/assets/cache/images/71b5921eaa10b482eaf89eb52420314b.png Служба підтримки Наші менеджери дадуть відповідь на будь-яке питання